Vår dag på ks!

Vi kom in kl 7:15: 
15 min tidigare än vad vi skulle ha varit, vad fick vi göra då hm??
gå till vårt rum, satte på tv:n såg på bollibompa. Vi fick in vår granne, som elvis sen pratade med. en gullig kille!¨



här myser vi för fullt...
Det kom in någon sköterska då o då...
kl 9 skulle elvis inte få dricka någon mera...
vi tittade på mera bollibompa...
sedan ville elvis gå till lekrummet.
En rolig borg att leka med. Elvis var väldigt nyfiken på akvariumet som fanns där, många fiskar!



Ja sen då??
jo vi mötte elvis tarmterapi sköterska o det var faktiskt lite roligt i det hela! för när jag står o pratar md henne om elvis besvär med magen, då passer en tjej som tittar intressant o vi säger hej!
sen frågar sköterskan, känner ni varandra? nä sa jag...
kom ihåg det sen kommer andra historien..=)
Elvis fick nål, det tog lite tid men elvis var fantastiskt duktig!!!

efter lunck tid skulle elvis momo komma o vi väntar o väntar...
Elvis ville se momos bil, men vi såg den inte!


när momo kom så gick jag ner för att handla lunch, o då sätter jag mig i gemensamma köket, så inte elvis skulle se mig med mat, för han började bli hungrig då. o där ser jag tjejen som jag sa hej till då när jag pratade med tarmterapin, o då började hon fråga ja om att hon hörde nåt om resolax, osv..ja sa jag då min son har tarmproblem. då sa hon ja min med hirscprung!!!! ja ja,,,,,=)
o där började vi prata om våra erfarenheter, o om våra söner som är lika gamla...=) så trevlig familj!!! tack för att jag träffade er, hoppas du läser detta!!!
o vilken sötnos till kille de har, så charmig!!!
o så sa vi hej då, för stunden;)



då blev kl 13: frågade om droppet? o om elvis skulle duscha?
det tog tid, men till slut så kom droppet, o så skulle elvis få duscha. men då skulle elvis vara kvar i sängen o inte gå runt så mycket, för han var ju ren.
kl blev närmare 14: 15 innan vi fick gå ner till op salen o där nere mötte vi familjen igen! det var skönt att ha en till mamma som skulle få gå igenom det jag gjorde, alltså misstolka mig inte, hahah. men att ha en till vid sin sida, så att säga.

Elvis somnade in, sötnosen! jag gick upp en stund, o där mötte jag familjen igen, deras son skulle också få botox. vi pratade lite mera, förlåt om jag var lite borta, o tråkig. det tar verkligen på krafterna, att vara på sjk.

elvis vaknade upp vid 16- vi fick åka upp till rummet halv fem. o där mötte pappa oss. o så fick vi vänta på att elvis var lite mera vaken, för att äta o dricka o få kissa. det tog ca 3 timmar för elvis att kissa!




pust, då var man helt slut, efter att ha varit på sjk i 14 timmar....!!
Japp det var vår dag det, en händelserik dag!

o vet du, vad jag kom på??? vi hälsade inte ens på varandra, alltså våra namn! jag vet inte vad du heter?
men jag är sån också, jag bara pratar o så blir det bara så..hahaha
hoppas du läser detta o skriver en kommentar så vi kan hålla kontakten med varandra vore dunder kul!!! kram på er!!!!!







Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0