stoltare mamma får man leta efter!!

helt otroligt, vad jag är stolt över vår prins! så fantastisk duktig han är=)

jag tog av blöjan, o vi gick till toan tillsammans bara så där. Jag hade inga förväntningar på att Elvis skulle göra nåt.
men så plötsligt så hade han bajsat!!!!! o han såg själv. o han lyste! så sa han: jag vill ha 3 klistermärken nu=)

ha ha gullunge, det klart du ska få=)

o efter en halvtimme ca, så springer han o säger, måste bajsa...tog av kalsongerna o satte sig i toaletten. det hade hänt en liten olycka, som min vän skrev i sin blogg, rostiga kalsonger. men vi får räkna med lite rostiga kalsonger.
helt underbart!!! så grymt!!!!

jag är så stolt!!!!!!




Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0