lättat min magonda!!!

ja alltså jag har mått dåligt, usch va ont i magen jag har haft o har fortfarande!!!, överdriver jag eller???

ja pga av detta läkar besök idag som har varit skit!!! första gången jag har mått så här, innan ett ingrepp. usch jag vill inte åka in med min pojke imorn!!! mitt allt!!!

men man skulle ringa eftr halv sex o få bekräftad tid för ingreppet imorn. ingreppet är imorn kl 14. men vi ska vara på plats ändå halv åtta, hallå?? men det kan vara så att elvis får en tidigare tid..åhhhh jobbigt!!!

men jag frågade sköterskan om jag får träffa en läkare imorn innan ingreppet, o hur länge tar ingreppet??
 o då frågade hon, fick inte du träffa läkare idag?
jo sa jag men det kändes som om jag inte fick svar på mina frågor, det känns jätte jobbigt sa jag.

oj jaha, vad tråkigt sa hon, mycket tråkigt. det var inte roligt att höra. men jag skriver i journalen att du vill träffa en annan läkare och du kan ju säga det också imorn när du kommer...
mm sa jag för tur att jag har gjort det här många gånger, men det känns inte bra ändå sa jag..
o så sa jag att jag vill ju veta om elvis ska göra botox igen eller hur vi gör men hans magbesvär som har varit nu??
o hon sa att vilken läkare träffade du?? ja xxxx jaha sa hon ja jag förstår..mmmmmm
men det är självklart att du får träffa en annan, man ska säga vad man tycker sa hon sen..
ja sa jag, jag brukar inte göra det men nu gör jag det!!!

pust, o stön nu känns det liiite bättre men jag är lite nära gråten faktiskt...
jobbigt! o se jag hade ju många frågor idag, som inte blev besvarade eller hur???


Mina vänner
Postat av: Nilla

Jättebra att du sa hur du kände. Man måste veta vad de tänker göra och hur. Tur sköterskan lyssnade på dig och tog till sig vad du sa. Håller tummarna och tänker på er i morgon.

Kramis

2011-11-09 @ 18:57:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Hoppas det går bra idag! vad jobbigt att det inte känns bra! Se till att stå på dig i alla lägen, man har rätt att få svar på ALLA frågor!

kram o lycka till!

2011-11-10 @ 16:19:56
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0