Elvis mage



Elvis mage har krånglat lite den sista tiden faktiskt utan att vi har tänkt på det. Eller jo det vi har sett är att Elvis har jätte ont när han gör nr 2 o så är han jätte röd vid rumpan, usch lilla killen. O förra veckan så ringde jag tarmterapin o hon trodde att Elvis var förstoppad. jag blev lite chockad, vadå förstoppad? Elvis äter ju mycket, o gör nr 2 hela tiden?
jag ville få råd ang om att han gör nr 2 jätte ofta typ 8 gånger per dag...
ja sa hon hon trodde att han var förstoppad o vi skulle ge klyx o börja med movicol igen. o så står han i kö för att göra botox igen.
ja vi har ju gjort det nu o ja det kommer ju mycket. så ja hon kanske hade rätt då.
men det är så svårt att veta ibland när han är förstppad när han äter så bra o är nöjd liksom...
man känner sig lite dum alltså...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Du ska inte känna dig dum. Du ringer ju för att få råd för att du är orolig, vilket betyder att du bryr dig. Du gör helt rätt.

Kram duktiga du.

2011-06-19 @ 13:13:12
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0