en dag avklarad

vi vaknde sent idag, men inte konstig eftersom vi kom hem typ sex på morgonen. dagen har varit bra, inte så många "magsjuka" elvis har kunnat behålla vatten o lite nyponsoppa. '
Jag är så tacksam att min vän som bor nära mig finns, hon gav mig så goda råd som jag hade glömt bort ang magen. att elvis kanske kunde vara något förstoppad, här får du klyx. jag har ju haft klyx förut men nu va det länge sen jag annvände det. o gissa om magen lättade, så skönt för elvis. det behövdes. har ringt tarmterapin hoppas jag får tag på dem snarast!

jag är så tacksam för vänner o familjen bryr sig, o ger tips o förstår o framför allt lyssnar!
så tacksam för ny vänskap som har blommat upp till något vackert!!!!!
tack för du finns vännen som lyssnar på mig o ger mig råd o finns där för mig dag som natt!!!!!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja ibland glömmer man ju bort. Då är det bra med vänner som vet, kan och framför allt förstår. Skönt att du har så fina vänner.

Kram från svärmor...pussa på Elvis

2011-01-25 @ 16:07:57
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0