sitter ensam..

god morgon på er alla...
här sitter jag ensam kvar o kan inte somna om såklart, Elvis har åkt med sin farmor till ks nu för att få sin botox injektion. han vaknade så sött imorse elvis. så söt o fin=)
han ville absolut inte ha på sig emla plåster men till slut gick han med på det med lite lek o knåp. Han var så glad och så fin min kille är, usch saknar honom redan. När farmor kom strålade han som en sol=)
så nu är de på sitt rum säkert snart och elvis ska få nål där droppet kommer att sitta.
undrar hur det går, man måste vara typ 3-4 pers när man sätter nål för elvis är så stark. men det kanske går jätte bra också för att mamma inte är där, vem vet??

strax innan 9 ska han få somna i farmors famn...men det går ju fort. det är ju ingen op utan ett litet ingrepp bara. o snart är han på benen igen. mmen ändå det känns jobbigt att inte få vara där. jag har alltid alltid varit med!

dumma lugninflammation...

men faktiskt det känns bra o skönt att inte tänka på sjukhus o stressa dit osv. vi har gjort det så många gånger och det känns faktiskt skönt att slippa en gång, får man säga så? men ni kanske förstår vad jag menar med det också???

Denna bild är när han gjorde sin stora op när han var mindre än 1 år...men det är så här det går till på uppvaket, man får vänta en liten stund tills han har vaknat till, sen får man se hur pigg han är för att gå upp till rummet, och väl där ska man bara invänta tills han kissar sen får man gå hem. det går fort ibland. så det är skönt.



Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Tänker på er idag! Kram

2011-02-17 @ 15:38:56

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0