en dag på KS med farmor...

här kan ni gå in och läsa hur elvis dag har varit på ks med sin farmor

det är jätte fina bilder och fint skrivet om hur de har haft det. känns jätte roligt att se på bilder hur de har haft det. Verkar ändå som de har haft det väldigt trevligt och mysigt, farmor o Elvis mys stund trots det var på KS


Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja, jag tänkte att det kunde vara skönt för er att se hur vi hade det på sjukhuset. Det är inte lätt att sitta hemma en hel dag och vänta heller. Visserligen hade vi ju lite telefonkontakt emellanåt. Men alltid roligt få se på bild.



Jag har sovit gott och länge i dag :o)



Kram på er

2011-02-18 @ 10:19:06
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0