Besök hos doktorn

Då var det dags igen att besöka doktorn på KS. Det var faktiskt väldigt länge sen vi var där, Doktorn sa att Elvis hade inte fått botox behandling sen januari otroligt var det så länge sen sa jag då hm??
En botox behandling håller sig i 3 månader o gör att Elvis kan ha en rätt så normal avföring. o vi bestämde att det skulle ske snart igen någon gång under denna månad tror jag att det var. det sker då under narkos.
Men då slipper vi movicol o resolax, lavemang liknade medel.. Elvis tycker sånt är så obehagligt.
Annars va det inte så mycket mera utan 10 minuter prat sen hem puh en timme tid o hem....
det är sånt jag gör på minia lediga dagar, åker hit o dit. det tar på krafterna...

Det är så otroligt roligt för jag mötte en av tjejerna på tarmterapin o det är så roligt att träffa dem för att vi hade en sådan kontakt förut vi sågs en period nästan varje dag o de hjälpte Elvis o mig o Sambo D otroligt mycket. O hon sa nämen hej är det Elvis? oj vad stor han har blivit, o vad du ser fräsch ut sa hon, jag log eftersom jag har inte känt mig så fräsch ut på sistonde hahaha men trevligt att de syns annat utanpå eller??

o vi stötte på en av tjejerna på lekterapin heter så? ja men hon kommer ihåg oss också så det va så kul att stöta på människor som man sett nästan varje dag o att de ser skillnad på Elvis, att han har blivit stor, jag ser inte det för jag har ju elvis varje dag, så det är roligt att De ser att Elvis växer o har blivit stor=) det värmer!

Vi frågade även om doktorn hade tips för potträning- han sa att man brukar göra som alla barn men att de barn som Elvis att de är lite senare än andra barn i deras ålder. Men det är viktigt att inte stressa på det, ta den takt det gör. Jo vi övar bara lite när Elvis vill o sitter o leker med honom bredvid så han känner sig trygg o här om dagen kom det lite prutt i pottan åh så glad Elvis blev=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja visst har han blivit stor, stor och duktig. Farmors bästa Elvis. Han var så himla go och mysig när vi sågs i torsdags.

Kram

2010-11-01 @ 22:04:05
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0