Elvis o Lennon<3

Att vara tvåbarnsmor o att tiden få räcka till är ju inte lätt alltid men underbart att se dessa fina pojkar o känna att de bara är mina<3<3<3
kärleken till Elvis o Lennon är enorm, obeskrivlig kärlek<3<3<3
Ja men då har vi ett namn till lillebror o det fick bli helt enkelt Lennon! det fanns liksom inget annat namn som passade. O sambo D fick helt enkelt acceptera det hihihhihi. Jag o Elvis tjatade till oss det<3
 
så vad gör vi om dagarna? 
ja Elvis går till förskolan, o det funkar ju super bra på morgnarna. över förväntan faktiskt. Sen är jag själv med Lennon o myser, eller åker o väger honom på bvc. träffar vänner o fikar. Men nu sista tiden har det blivit  en hel del vila hemma,.Lennon äter ju varannan timme o sömnen blir ju rubbad hi hi hi.
 
 
 
Elvis är en stolt storebror!

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0