Så tacksam!

I veckan var vi på återbesök hos Elvis doktor, vi skulle prata om Elvis mage. Hur magen har fungerat på sista tiden och hur Elvis mår osv. Men innan jag hinner ta upp något så frågar han om Elvis vikt, varför han väger så lite? Ja, Det har varit väldiga jobbiga månader men mycket sjuka och Elvis blir ju så lätt påverkad av det mista och inte har någon matlust. Det tar så lång tid för honom att återhämta sig och varje gång han återhämtar sig blir han sjuk igen, det är som en ond cirekl av alltihoppa.
Å blir så rörd över att de tar tills sig det jag säger, och tar det på allvar och inte bara säger ja ja han återhämtar sig säkert kämpa på, eller ja man vet aldrig vad en doktor kan säga. Men de ville att vi skulle få en dietist kontakt redan samma dag, samma minut. Men dietisten var upptagen såklart=) 
Och så var det om magen, det blir botox igen, snart!  Jag får vänta i 2 dagar så ringer dietisten till mig o vi har en bra plan=) så otroligt tacksam för att vi har haft sådan tur med bra läkare på KS, och verkligen alla som vi har mött har tagit hand om oss, och ser vad Elvis behöver. Ja, jag är så otroligt tacksam! en stor elgoe till våra läkare på KS, Astrid lindgrens barnsjukhus...
Och jag måste säga att vi har haft samma läkare i 5 år, sedan Elvis var pytte och det betyder också väldigt mycket, de har verkligen följt med oss i våra liv.
så var der med det..
Men ha ha det känns som om man får vara på KS nu ganska mycket för redan imorgon ska vi till Elvis neurolog, på återbesök. Och snart är det väl dags för botox, så då blir det yttligare en eller två dagar. 
 

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0