Min prins...

Jag är så otroligt stolt över min prins Elvis! Han har utvecklats så fantastiskt bra, o det går bara framåt hela tiden<3 Det är väl inget speciellt för er läsare kanske men ni kanske vet några av er att vi har kämpat med att få bort Elvis blöja trots han är 5 år. Det är kämpigt ibland och hans mage krånglar o råkar komma i kallsipperna. Men nu får Elvis kalsongsjydd, o de funkar hur bra som helst. Ist för att byta 15 karlsonger varje dag byter vi kanske bara 1 o hur bra är inte det? ja det beror på ibland är det fler. men ändå...Och på förskolan går det så bra, förvånads värt bra, ja men visst det sker ju olyckor såklart, det händer väl för alla barn? men jag var beredd på att ta hm 10 karlsonger osv men ibland blir det inga alls att ta hem...så stolt över min prins!!
 
 

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så klart att du är stolt över din/er prins. Han är jätteduktig, alltid glad och positiv, trots allt han har varit med om. Kram

2013-03-21 @ 22:39:14
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0