lääängee sen!

oj jag inser att det var alltför länge sen jag gick in här. sorgligt tycker jag men det har varit ett intersivt år och så mycket runt omkring oss. Så varför går jag in här just nu? just idag? jo jag har resfeber, har ont i magen, vet inte vart jag ska börja tänka eller göra? jag började tänka på bloggen o gick in här. saknaden av min prins är stor! han är i thailand med sambo D. åh vad jag vill att denna dag ska gå fort fram. Jag lovar att nu framöver blir det fler inlägg har saknat bloggen enormt mycket. Jag kanske får lite mer tid övers att skriva nu när jag ska bli mamma för andra gången=) ett litet mirakel ska komma i maj=) vi är otroligt lyckliga. bey bye så far....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Oj, vad snopen jag blev att du hade bloggat i dag. Snart kanske vi får döpa om bloggen ;o) Hoppas att ni får ljuvliga dagar tillsammans nu hela familjen. Sköt om dig. Kram

2013-01-18 @ 17:41:04
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0