hej igen!

härligt att vara tillbaka här igen, tycker jag. Ja nu har jag varit i Thailand och mött mina fina pojkar. De har har det underbart där borta själva i 2 veckor, far o son semester rekommenderar jag. Och vi hade det super härligt. Lite missöden men det får man ta. sol och värme, o god mat, o mango shakes varje dag åh så gott. Jag o bebis i magen njöt!;) lite bilder från thai kommer väl upp så småningom.=) Och nu är vi hemma igen. Ja det har rullat på här, fullt upp med jobb m.m
Men jag har mått lite sådär den senaste tiden faktiskt med olika sorters besvär som jag har typ accepterat o bara gått o jobbat. Men det har visat sig att mitt blodtryck är för högt o ja det är väl ett tecken på att kroppen säger ifrån och jag måste nu lyssna på den. Jag gick till farbror doktorn och nu är jag sjukskriven. känns ju sådär konstigt så att säga. men de tar det på allvar eftersom jag har haft havandeskapsförgiftning och de är rädda för att jag ska få det igen, o det vill inte jag. hua! ja så nu måste jag vila, o vila o ta det lugnt. det var min uppdatering för tillfället återkommer! chip chip...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0