Nappen borta!

tjoho...
.NAPPEN ÄR BORTA!
Vi alla tre faktiskt bestämde att nu var det dags att påskharen skulle ta nappen. ok Elvis kanske inte var 100% säker på att han verkligen vill ge bort sina sov nappar,men vi motiverade honom med att påskharen måste ge hans nappar till sina kanin bebisar. vi packade in dem i ett påskägg och nästa morgon så blev napparna till kexchocklad, Elvis blev lite fundersam men samtidigt glad. Åh mina nappar har blivit till kexchocklad vad konstigt sa han. Och det fanns en hel del presenter med från påskharen. Ja Elvis var i extas men senare på kvällen när han skulle sova, ja det var lite värre, men inte så farligt som jag trodde det skulle bli. Han skrek efter nappen, men han var så trött så han somnade ganska fort. Några dagar efteråt nämnde han nappen,men min napp då? så tittade jag på Elvis men roliga ögon o båda skrattade, för han vet ju vart napparna är=) hihihih..o nu somnar han utan problem...så härligt o skönt! o befriand för Elvis skull...
Han är så duktig...
 
Elvis har verkligegn utvecklats den sista tiden o det går bara framåt hela tiden så otroligt skönt o roligt för honom.!
 
 

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0