Möhippa del 3!



Det klart vi skulle stå längst fram o tjoa=) ja jag var väl en gråtande grouipe, men alltså ja det är ju job2do! de är som typ bob marley för mig eller ja en super känd artist o stå så här nära en artist som man älskar ja?=) då bir man väl lite som jag blev, skrek, tog kort på varje håll o kanter=)



Så bäst!



Den bästa konserten någonsin!



See you some where job2do! your biggest fan!;)



O efter job2do, ville jag inte sova! jag hade en sån adrellalin kick så jag var väl uppe med mor min till 6? eller?=)



O det är inget full moon party utan en sol uppgång=))))

Tack alla för denna fantastiska, underbara, möhippan. Jag är så lycklig över att vi kunde göra detta tillsammans för att jean skulle få en underbar, minnesvärd möhippa! o som vi överaskade dig;)
tack för du finns min vän, vad gör vi inte för dig! min vän o syster för livet!!!!!
O det hade inte gått lika bra utan Anne! vi gjorde det bra! o som vi har planerat o tänkt, o många månader tog det!=) men vi gjorde ett bra jobb! =)

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0