Hej hopp!

Hej hej, oj ja ni det är så länge sen så jag kommer inte ihåg. men jag har så mycket i skallen just nu så det är inte sant...det händer grejer hela tiden. pust o stön! så vad händer då egentligen? ja ni vi har varit sjuka i omgångar uscha buscha. förskylningar, magsjuka blä blä. o det känns som om jag har varit borta hela mars..:( elvis har fått botox behandling o det var ju skönt för honom o magen. o vad har vi gjort mer? vi har många planer i luften må du tro o de tänker inte jag avslöja inte ännu...o inte förens det blir av hahahaha..det har tagit min tid o jag tycker sånt är kuligt minsann=)))))
ja o sen???
varit på kalas, jag har varit ute med vänner det har varit behövligt. umgåtts med familjen o varit med min underbara, kärleksfulla elvis som betyder allt för mig! o för oss! du ger oss så mycket glädje o kärlek!!!
o som sagt denna vår o sommar ser jag fram emot för att jag har två bröllop att gå på=) utav ett är jag brudtärna ja ja vad jag tjatar kanske men så coolt=))) o så har jag många andra planer, så jag ser fram emot denna sommar..o så cycklar jag till jobbet så underbart men jobbigt;)
bjussar på lite bilder från fejjan=) lite allmän info i dagens blogg ja ja..skönt o skriva av sig=)




Ja just det i söndags var jag o min söta svärmor tilll astrid lindgrens sjk för att kolla upp elvis svullna knä, men som tur visade det inte vara nåt..pust skönt min lilla kille. ja onödigt nää, jag skulle inte klara av att undra vad det kunde vara, jag gör allt för min kille!



Vi var på picknick med elvis söta tjej kompisar förra helgen jätte mysigt=)))



Elvis som långhårig =))))


Just nu: Elvis som kort hårig hihihi det var länge sen=))))

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0