Nya året!

Hej hej...
Ja då var det ett nytt år igen! vad tiden går fort!
vi välkomnar 2012 o hoppas på ett fantastikt välbefinnande!
nu blickar vi framåt inte bakåt!
fast jag måste ju säga att mitt 2011 har varit fantastisk!
ska försöka komma ihåg vad vi gjorde då o minnen!....
några av våra vänner fick sina underbara barn;) välkomna till världen! Agnes, Matilda, Elnalie!
feb-Mars åkte till thailand=) vårt paradis!
* Början på sommarn avlider vår fina rolf! du är så saknad!!!!!
* Mina släktningar från tyskland kom på besök=)
* Jobb hela sommarn!
efter några arbets intervjuver hit o dit, runt om i sthlm så fick jag ett nytt jobb, i en ny branch! efter 8 år inom vården välkomnar jag förskolans värld!!!
Sept- thailand igen=) vårt älskade paradis!
nov- Kryssnining fullmoon party- Job2do live!!!!! vi firar vår 11 års dag=)))))))
dec- Vår Elvis fyller 4 år!!!!!!
Ja det var väl det jag kommer ihåg av 2011, smått o gott! både tråkiga nyheter o roliga!
men vi är starka! nu blickar vi framåt!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja vilket år....men du glömde en viktig sak. vi har firat en 100-åring också!!!!

Jag har bytt blogg, tyckte det var dags att börja om. Finns här i stället: http://nillasdagar.blogspot.com



Kram och god fortsättning på året :o)

2012-01-11 @ 14:56:06
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0