pust!

Hejj hopp!
ja elvis har ju varit sjuk sn i tisdags, pust o stön så mår han lite bättre nu som sagt. o elvis behöver komma härifrån mist sagt. äntligen börjar rutiner komma igång. ja fast man ska inte ropa hejj o hå ännu. man vet aldrig. usch. men jag tar en dag i taget!
Det är bara så många läkarbesök igen som elvis måste gå på. pust! ibland är de efter varandra på samma månad o det är otroligt jobbigt.
näst nästa vecka är det ett hörseltest som elvis måste göra, för det ville han inte göra för ett tag sen. O sen måste jag ringa om en tid för botox injektion igen. o sen ska elvis till sin neurolog i början av mars..ja vad säger man? fullt upp eller vad??
ja men sånt är livet..o vi älskar vår fina prins för var dag som går...plus lite till..=)))

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja ni har ju en del att stå i. Vi får höras och kolla almanackan och se om jag kan hjälpa till med något.

Kram

2012-02-12 @ 19:52:22
URL: http://nillasdagar.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag förstår inte hur du orkar. Du måste ha energi o mod för att orka med. Men samtidigt förstår jag vad du får dina krafter ifrån:)

2012-02-13 @ 22:39:53

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0