Äntligen helg!

vad veckorna går fort, jippeiii=)
jag ringde ks för att få nya tider till elvis botox. i det gick att fixa inskrivnings samtalet som vi har gjort ja hundra gånger minst..samma dag som jag ska vara där, elvis neurolog så det var ju skönt. så slipper jag åka fram o tillbaka o vabba en dag pga av ett sånt samtal som jag vet redan hur det går till jaja...men det var ju skönt=))
ja vad mer? inte så mycket mera? jobbar på...möten hit o dit. o sjukhus bsök hit o dit.
men elvis är glad=) o det gör mig glad.
idag ska vi inte göra så mycket vi är ensamma, pappa är på egen tid. kanske åka lite pulka?
puss o kram

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så kul det var att träffas i dag...även om det blev lite snabbt. Jag beundrar ditt tålamod med Elvis alla frågor. Du svarar honom hela tiden...och sen kommer det en följdfråga, och ytterligare en följdfråga osv. och du bara svarar och svarar. Pedagog uti fingertopparna :o)

Kram till dig min duktiga svärdotter

2012-02-19 @ 17:48:20
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0