Vilken sommar!

Jag ser verkligen fram emot min sommar, har mycket roliga planer. men visst hade jag önskat att det såg annorlunda ut, självklart. men man gör så gott man kan för att försöka göra lite roligt och många planer gör mig glad.
Jag har en del saker inplanerade=)

April - händer inte mycket förutom lite födelsedagar osv..
Maj - njae inte så mycket va;)
Juni -  Först bröllop sen ner till Sweden rock festival med min kära vännina, helt sjukt kul=)
Juli -  En vecka till skåne o umgås med svärföräldrar sjukt mysigt
Augusti - Bröllop som jag är brud tärna på och elvis är brud näbb=) så så så fantastiskt roligt=)

Intersiva sommar månader inväntas=) jag längtar!!!!



Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0