Så skönt!

ja alla dagar bara försvinner iväg...vart tog de vägen? jag hade planerat så många aktiviteter de första dagarna o de kändes jätte långa faktiskt. men nu när man bara går hemma går de så fort!
Vad har vi gjort? ja....
ot center o fått nya inlägg, hälsat på sanna och isole=), umgåtts med linnie, hörsel test på ks, skansen, ute på after work med kollegorna, varit vid uppsalal vid en marknad, varit med svärmor o tagit en massa fina bilder på elvis=) o idag ja..vi får besök o det är alltid trevligt o så ska vi äveen till elvis sjukgymnast vi får väl se hur mycket elvis orkar...
o imorn ska vi hjälpa mormor o flytta en massa saker. ja men alltså sen var den ledigheten slut!
ja ja, nu ska jag njuta av mina sista dagar.

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0