Leeeeedig!

jipppeiiiiii lite ledighet är aldrig fel=)))
det är för elvis förskola har planeringsdagar, o då passade jag på att ta lite semester o upptäckte då att jag är ledig i hela 6 dagar=) o elvis mår bra! hur bra som helst, o det känns extra roligt o befriande faktiskt att elvis mår bra för en gång skull. ja för sista tiden har ju varit jobbig för honom. o min ledighet var ju ingen rolig då. men nu kan vi njuta lita av den!

idag blir det ot- center. sa till elvis att vi skulle åka tåg, han brukar tycka om det men nu sa han o kröp närmare mig- måste vi åka tåg, jag är rädd!
min lilla kille, jag har sett hur elvis reagerar när snabb tågen kommer o han liksom kryper ihop o springer iväg, vart som helst där han känner sig trygg. då sa jag till elvis att vi kan stanna inne i huset tills vårt tåg kommer? mmmm sa han då...min prins.

sen hälsa på lill sessan isole som är 3 månader..=))
o sen till min söta linnie för att prata planer o sweden rock kanske?=)))

rooooligt o ha saker inplanerade, jag måste nog ha lite roligt runt omkring mig nu...=)




Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0