Infektions astma

Jag har flera gånger velat lägga till katerogin Förskylings astma, men har inte blivit av. Elvis har sedan mycket länge infektions astma eller förskylings astma som det också kallas. Elvis drabbas mycket hårt av detta. Elvis får dagligen medicin. airomir och nya flutide. Under höst/vinter och vår är som värst för honom. Det är så det sker nya temparatur skillinader i luften.
Det som sker är att Elvis blir oftast lite hostig på kvällen o då är jag beredd på att något är på gång. och på natten kan han vakna av att ha mycket svårt att andas och låter ungefär som en skällande hund, o nej det är inte krupp han har.
Och så håller det på hela natten då får man ge elvis sin astma medicin. Sedan blir det feber, hosta, snor med mera. Och i Elvis fall blir han hemma ett par dagar. Elvis har blivit testad mot pollen och allergi men han har inte det som tur är. Det är mycket krävande och jobbigt för vår lilla prins, men han är i god mod och är en glad kille=) det tar mycket av vår tid o några vabb dagar men ja vad ska man göra?





vid mera läsning gå in här

eller här


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0