Hylling!

Ja alltså nu när jag är själv så känns det så tomt o ensamt o då har man ju tid att fundera på hur bra jag har det egentligen...så lyckligt lottad att jag har min prins elvis o kung Sambo D.
de små detaljerna sambo D gör, gör mig så lycklig o varm i kroppen. Ja men de är ju inte så stora saker sambo D gör utan de små detaljerna som alla kvinnor vill säkert ha, iaf jag..=)

-Ja men som tex: handlar mat som jag gillar o lätt lagat han vet ju att jag inte är så bra på att vara i köket=)
- Köper påskägg till vår son, elvis favorit kex o russin o 2 filmer. o till mig köpte sambo D mitt favorit godis. jag hade absolut inte förväntat mig ett ägg.=) o det var så gott....
- O så avslöjade jag att jag hade fått lite pengar från min mormor i påsk present o då sa sambo D direkt att jag skulle köpa något fint till mig o inte till elvis. till dig!

ja men dessa små saker gör mig så lycklig o att jag har en sån fantastisk sambo!!!!

jag längtar enormt mycket efter dig!!! kom hem nu...!!!!




Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0