hej hej..

oj vad det är mycket nu i tankarna hoppsan sa!

vår almanacka är propp full....

jag har kvällsmöte på onsdag sen så.

torsdag semester: men vadå för semester ha ha ha... ett läk besök på mörbylund vid danderyd. sen åka till min vän som har fått en bebis för några månader sen som jag inte har kunnat träffa pga av en massa bacelusker..=( men hoppas nu att elvis håller sig frisk tills dess... det måste han vara för nu har jag mycken inplanerat! o sen träffa en annan vän o prata lite om sweden rock festivalen som vi ska på med mera=)

fredag: hörsel test för elvis på ks, sen till skansen. nåt roligt måste ju elvis få;)

på lördag är det marknad i uppsala.

ja fullt upp men ibland blir det ju så.



njuder på en underbart söt bild på min prins;) så lycklig att du finns o så stöt över att du är min son!!!


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0