Ett mirakel...

Ja vår son är minsann ett mirakel. ja jag måste bara få skriva av mig så det så. det är verkligen inte lätt o vara en mamma eller en pappa. Men för oss är det ju lite mera extra. Att vara mamma o pappa, det är inte lätt ibland, det ska vi säga. Det är så mycket o tänka på o göra som måste göras. ja att uppfostra en glad o fin kille samt att göra de måsten som innebär när man har barn med lite extra så att säga.
Men vi skulle aldrig vilja byta ut Elvis för det är vår guld klimp=) och vårt mirakel=)))))

Vi har några läkar besök framöver, det brukar vara så  att det blir väldigt många besök på en gång, det kan jag tycke är lite jobbigt. men ja det är väl lika bra att få det gjort också?

Men det är ju inte vanliga läkare som på vårdcentralen så att säga, hehe det är besök på
ot-center, elvis har ju vuxit sen förra året o så  hans fötter också;) o behöver andra inlägg, o syncentralen, samt var det ett hörsel test som skulle utföras på ks. o i fredags var vi hos sjukgymnasten. Elvis är så duktig så stolt över honom. =)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Trots allt "extra" så är ni så duktiga. Och vi alla får ju tillbaka så mycket av Elvis. Och hans utveckling har ju gått med stormsteg sista tiden. Man hänger ju inte med. Men det är klart att det är jobbigt med alla läkarbesök, så klart ni är trötta, konstigt vore det annars. Och man har rätt att känna sig trött.

Kram

2012-04-17 @ 19:30:46
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0