Koh lipe part 2

känns så otroligt länge sen...usch vill tillbaka så in i bomben...
några dagar hade vi lite oväder, dt var tråkigt för man kan liksom inte göra nåt åt det o inte roligt heller att inte kunna ta sig någonstans. vi var inne i vår bungalow o såg på filmer, vi hade med oss en bärbar dvd. super bra! rekomenderar det.






Vid fina dagar då var vi vid stranden o latade oss, underbart!!!!



På kvällarna gick vi till vår favorit resturang La Luna. italiensk mat, underbart gott ni anar inte! o den här söta tjejen jobbar där o är dotter till ägarn hon heter koeng. så underbart duktig på att göra mojito den godaste=)



O annars var vi här, hos Mut o Tam på time to chill bar. vi blev goda vänner o elvis tyckte mycket om dem=)



Ja, då var det dags att ta sig vidare till sista stoppet koh samiu, bey bey koh lipe see you...Men som sagt, jag rekomenderar koh lipe väldigt väldigt mycket. kom ej ihåg om jag skrev nåt om ön tidigare..underbar ö.



Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0