Mitt hjärta<3

Varje morgon vaknar jag av mitt hjärtas lilla röst som säger:
Tur att jag har dig, älskar dig!!!!!

som jag älskar dig finns inte ord, mitt mirakel.

Jag tittade i Elvis små album igår, som jag har gjort när han låg på sjukhuset o det vanliga fylla i albumet. åhhhhh sååå fin han är, som han har växt! helt otroligt. min fina pojke!!!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja visst är han fin.....vår Elvis <3

2011-10-24 @ 17:47:54
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Hej

2011-10-24 @ 21:13:17
Postat av: Susanne

Hej

Jag har hittat din blogg när jag idag googlade på iriscolobom. Har kollat runt lite på din blogg nu och såg att du gärna ville ha kontakt med andra föräldrar till barn med iriscolobom. Så: jag har en dotter som nu snart är 2 år som också har ett iriscolobom (också ett funduscolobom som det ju kallas om det sitter inne i ögat). Intressant att läsa om dig och din son och hur han utvecklas.

MVH Susanne

2011-10-24 @ 21:16:41

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0