Mänskligheten..

Jag såg ja var det igår? eller förr igår som Gaddafi dog/ mördades?
skit samma om när..., jo o då blev jag illa berörd över hur omänsklig man kan vara tillbaka? jo alltså jag erkänner jag har inte läst på, eller följt det där med politiken o hur han var mot sitt folk över så många år. Jag förstår folkets lycka över att han är borta,självklart. men varför gör man samma sak? mörda folk alltså? och vågar stå o säga att det var jag som gjorde det, bla bla bla. vad händer det med honom som mördade Gaddafi undrar jag? o varför kunde man inte låta Gaddafi få stå sitt kast o ruttna i ett fängelse?
Varför ta någons liv så där så grovt? jag undrar varför man visar en hjälplös känd person på det viset, o inte visade man Usama bin ladens död på tv..??? nä det ville man inte minsann...

ja ja, men jag tyckr det är obehagligt att se dessa bilder, så mycket blod o hjälplöshet...
bara mina tankar så ni vet det!!! jag tänker lite fritt o mina tankar ville komma ut...

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0