En ny dag..

En ny dag var det här, usch vad tiden går fort...
ja vad händer här? inget speciellt, eller ja just nu är jag hemma med elvis som fortfarande har förskylningsastma o snorar som bara den..
Jag vabbar halv dag igen! men så är det..
idag blir det en lång dag med jobb o sen utvecklingsamtal 4 st på raken har jag..jag är otroligt stolt över mig själv att jag jobbar på förskola o har ett sånt ansvar för andras barn...o att jag har så fantastiska barn på avd, o har fått så bra kontakt med föräldrarna..o andra kollegor..minst sagt så trivs jag=)=)=)=)

nu måste jag duscha innan samtal från syncentralen ringer..om det en annan dag...=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Det är så roligt att läsa om ditt nya jobb....och hur bra du trivs. Och utvecklingssamtal är inte det lättaste....du ska vara stolt över dig själv. Jag är stolt över dig.

Kram

2011-10-22 @ 10:53:38
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0