som barn på nytt;)


tjo,denna vecka har passerat som en blixt. så fort!!!

o snart är det december.  o allt sker i december...elvis har en kalas månad=)
jag har köpt elvis första advents kalender, jag har köpt duplo lego till honom, som han får öppna varje dag. undrar vad elvis tycker om det?? o om han förstår det?
jag fick ju alltid det som liten, o det var så genom tänkt varje år. tänk vilket jobb min mamma hade gjort=)

vad händer i december?

jo ni::: 

adventskalender:

3:e elvis fyller hela 4 år=)
6.e san nikolause, en liten tysk dvärg tomte som kommer på natten med ett litet paket, om skon är ren;) jag har allltid firat det.
mitten av dec så har elvis namnsdag, jo daniel=)
24 julafton=) 

en toppen månad va???
    

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0