Våra dagar

i fredags var jag o en vän med sina barn på lek o bus i infra city. det var roligt för alla. Jag fick vara med o krypa i tunnlar för ja, annars hade ju inte elvis riktigt velat. men det gick jätte bra. Jag fick lite ont i knäna o började klaga att jag var för gammalt för sånt hahahaha...
de hade lite olika tunnlar, rutchkanor, boll hav med mera.
En trevlig fredag slutade med middag med vänner och lite tjej snack vid grann krogen.
ja det var kul. somnde på soffan, min tur nu sa gubben;)











Vi har köpt blommor, o jord. det blev fint=) Elvis ville ju såklart hjälpa till.
En mysig helg har det varit...

men jag har ju hört en fågel viska om att jorden skulle ja vedå, har inte förstått det där, gå under??
hm ja jag är kvar här iaf, o ja visste ju inte om det men alla bloggar jag läser står det om denna undergång...jaja jag vill inte hålla på skriva o tjata om det...

natt natt

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0