Vår intersiva, roliga vecka=)



Vi var barnvakt åt två söta tjejer i veckan, elvis tjej Tilda o hennes lilla syster Agnes.
De lekte med doktor väskan. Elvis ville inte riktogt vara patient hihhi.



Söta Agnes ville helst inte ligga på mage. i igår döptes Agnes Alica Majvor Rebecca, så fina namn. men tyvärr glömde vi kameran åhh så irri för jag glömmer aldrig den. o nu när min mobil är sönder o har ingen kamera i den. känner mig så naken utan kamera...



Söta nisse pisse, de där kan inte vara bekvämt??



Söta liona ska så klart vara med på kort..



efter dopet åkte vi till elvis farmor o farfar för att grilla och träffa elvis bebis syssling Silas....=)



Elvis syssling Silas, så himla söt...
Elvis ville gunga honom i vagnen, och vara med honom jämt....
elvis har god hand om bebisar=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jag skrev här i söndags...tror jag. Men det blev inget, hörde att det har varit strul med blogg.se. Så fina bilder på alla söta barn.

Kram

2011-05-10 @ 19:36:21
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0