Onsdag

hej hej, alla som är vakna fortfarande.
det är onsdag idag o mitt schema för veckan har hållt. fast lite ändringar ändå än så länge.
jag har fått två dagar efter varann frukost gäster, så nu är ja van vid att det kommer någon o äter frukost med mig,

 vem vill komma imorn???=)

min vän mirri kom ena dagen o idag kom min älsklings sötaste, elvis faster förbi=)
vi har varit barnvakt också igår. det var så mysigt.
Elvis tjej tilda o hennes syster Agnes som är 3 månader. så så så söta båda två. Det gick hur bra som helst. fast elvis va ju lite så där att rör inte mina saker, mina saker. han är inte så van att barn kommer hem till honom. ändring på det. sen måste han lära sig att man delar med sig. inte så lätt alla gånger.
Elvis gungade vagnen där agnes låg o sov,
 o sen när de åkte hem undrde elvis var hans agnes var någonstans=)



Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad trevligt med frukostgäster. Hinner du med att träffa Anna, Carro och Silas något? Du kan väl höra av dig. de kommer i morgon eftermiddag, och åker hem på söndag.

Kram

2011-05-05 @ 15:36:54
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0