mobil inlagg fran igar



hej hej här provade jag att logga in från mobilen så detta kort är från mobilen direkt, men text kunde inte jag fixa...så nu skriver jag i efterhand..
ja va har vi gjort dessa dagar???
i fredags hm...tog det nog lugnt eller va gjorde vi? hälsade på våra vänner en stund..
i igår var vi på bil marknad i wärsta mellan sigtuna, skokloster. mycket trevligt. men kallt! brrrrrr
Elvis såg så många leksaksbilar o ville köpa alla. lite jobbigt att släpa på honom..=(
men vi hade det trevligt, sen åkte jag till jobbet
o efter jobbet var jag hos mor o firade mors dag, min momo var där också.
o när jag kom hem fick jag en ros blomma som man kan plantera ute, det hade inte jag förväntat mig hhihih...gull gull=)


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0