Elvis gitarr...

Jag tror minsann att Elvis blir en liten Elvis Presley, ja fast Elvis Schmidt Persson.
Just precis spelade bolibompa musik videos, och varje morgon han ser det frågar Elvis efter sin gitarr och spelar. Han är riktigt bra på det också, faktiskt! Elvis gör konster och tycker det är roligt. jag ska nog anmäla Elvis på gitarr kurs såmångingom...

Idag är det nog inge rolig dag, Elvis vaknade med väldigt grinigt humör. Och nä vill inte lyssna, o allmänt grinig. men jag tror han har sovit lite för lite. så det gäller för mamma o pappa att ha tålamod idag.
PUST!
Men alla vi har ju våra dåliga dagar, herregud. Hur många dagar vill jag vara på topp?
Elvis är oftast alltid glad ja nästan alltid. Så idag är det extrem grinig dag. Men vi är ju också bortskämda med att Elvis är glad oftast så det är ju lite extra jobbigt...hihhiihhih




Mina vänner
Postat av: Nilla

Han är ju för go...våran Elvis.

Kram

2011-05-24 @ 14:31:40
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0