denna vecka...

ja hur blir denna vecka då?

måndag-hemligt- träffa en en vän.
tisdag-hemligt
onsdag-jobb
torsdag-jobb
fredag-träffa mina högravida vänner;) -samt hjälpa min vän med att duka inför sin dottras dop.
lördag-dop
söndag-hm.....vet inte ännu..;)

men det kommer säkert att ändras och saker som tillkommer såklart...

hoppas ni får en trevlig start på veckan och en ny månad som har börjat. lite närmare till sommarn eller hur;)

ett gott skratt förlänger livet, och tänk på att skratta mycket med varandra, kollegor emellan eller sambos eller vänner=)


Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja och nu kommer det en sak till som du måste klämma in den här veckan. Anna, Carro och Silas kommer på fredag eftermiddag. Och åker hem på söndag. Fundera på det du :o)

Kram

2011-05-01 @ 22:53:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/fotobloggen/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0