Vår sista kväll

hej mina vänner, här sitter vi vis paradis villa där kussarna bor på koh koh kao. det är vår sista kväll här vi åker imorn tidigt med taxi norrut mot ranong, en liten ö nära burma som heter koh phyam ja något så stavas det hahaah. vi har det bara bra igår åkte vi på en båt utflykt. det var trevligt. vi dök och elvis simmade i det stora havet med puffar ocg badring. elvis älskar att vara i vattnet o bada, på thai wai nam heter det. vi alla åkte o det var en trevli o mysig dag tills ös regnet kom och vi blev så så så blöta så det fanns inte ord för det. usch trodde inte vi skulle hitta hem i lång tail båten.. men de var mycket duktiga på att köra. vi åkte vid enn träsk område. vi hMNDE NÄSTAN I LÅNG GRUNT.  men det gick bara bra.
barnen var så snälla. tyvär så tar det tid att lägga upp bilder jag är ledsen för det. men vi ska försöka hitta ett internet cafe. nu lånar vi kussarnas dator.
vi har myst och sett på dvd igår när vi kom hem från båt utflykten.
och idag har jag fått min första thai massage så skööönt de va, ligga där o höra havet och fåglarna sjunga och träden susar. så mysigt jag låg där o nästan sov.
sambo d och elvis badade så klart.
det har regnat nu några timmar per dag. lite molningt är det också.
men vi har det bra och njuter av att få vara här. det är så fina människor här. thailänderna är så förtjusta i elvis. o elvis försöker prata thai, underbart.
men imorn är vi som sagt vid en liten ö och stannar där så länge vi trivs. jag vet inte om det finns någon data där men ni får hålla koll.
vi äter så god mat så det finns inte mums....=)
elvis äter o äter också härligt.
men ja nu måste jag sluta vi ska ha avslutnings middag här med alla, mys mys..
tjing tjing på er alla miss you all...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Skönt att ni har det bra och njuter. Saknar er också.

Puss & Kram

2011-03-09 @ 14:02:35
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0