Sawadee Ka

hej hej, vi mår bara bra hörni, vi hade en trevlig resa hit. inga turbulenser här inte, och elvis vaar så så duktig.
väl framme i bangkok så hittade vi ja jag vet men stäng öronen ett 4 klassigt hotell de va ju inte meningen riktigt men vi ja hamnde där. ett jätte fint hotell men inget erika o sambo d hotell. yes!  men vi åkte bort från bngkok rätt fort ner med inrikes flyg. jätte fint kostade nog 700 kr per biljett mindre än timme var vi framme vis surathani ca 3 timmar bort från khao lak dit vi skulle. åkte taxi i 3 timmar. lång resa sen åka en liten båt över till ön kho kho kao där mötte vi elvis kusiner, o sambo D syster ryster. det var så mysigt. vi sov i deras hyrda villa, lite trångt med 10 pers..hahahha. vi hittade ett annat ställe ganska fort det är vår stil av bungalows men det är dyrt här men det klart ö som ö. lungt o stilla är det här. fast mycket folk som har kommit. ön är lika stor som koh samui men mycket mycket lugnare.
vi var inne i khao lak igår ocg gu va vi gick..gick o gick. alla barnen var så duktiga. elvis mår bara bra han äter o ligger i hängmattor o myser och kastar stenar o njuter o myser.
just det elvis mellan stora kusin fyllde år här om dagen och kalas blev det. jätte roligt. oliver fick presenter ocg en jätte fin tårta. verkligen. ja vad annars vi har det mysigt o trevigt. vi ses varje dag och leker o äter gott, dricker gott. elvis älskar att leka med sina kusiner härligt. elvis saknar sina vänner sa han vilka frågade jag? jo hanna..=)
elvis saknar sin mormor, farmor o farfar det har han sagt. o pratar faktigt mycket om där hemma.

ett långt inlägg o lite hafs hafs men vi får se om jag kan lägga upp bilder. jag lånar familjenas dator. hoppas ni har det bra.
vi äter o äter o njuter....o varmt så svetten rinner=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, så skönt att höra av er igen. Och att ni har det bra är det ju ingen tvekan om. Fortsätt att ha det bra. Hälsa alla.

Kram

2011-03-06 @ 16:55:17
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Momo

guuulisar, hej!!

Saknar er med och vill njuta strandliv med er men denna gång blir vi hemma!

vi har det också bra, försöker se våren komma nu!

Tusen pussar o hälsa alla goa därborta.

I loooove yoooouuuu:)

2011-03-08 @ 18:34:35
Postat av: Momo

Snacka om härlig familj!!! Ni är så fina mina älskade, saknar er! Men vi klarar oss här i snö, regn och vinter. Försöker se våren varje dag och det går faktiskt att skönja den nu:) Njut av minuterna och var försiktiga. Du ger väl Elvis alla de där pussarna från mig varje dag??? Du viskar väl i hans söta öra att vi tänker på honom här hemma hela tiden?

Love momo

2011-03-13 @ 09:58:54

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0