en mardrom..

Ja alltsa en riktigt mardrom. vi skulle aka pa en dagsutflykt till koh rok, ett fint snorkel stalle med fina koraller att titta pa., med mera. men vadret sag inte sa bra ut i morse men baten kom. ok vi satt i speddboaten o ja va sager man jag sag hur himlen blev alltmer mork o trakig ut, o helt plotsligt sa blev vagorna allt mer kraftigare hahah men alltsa vi satt i foren o vi hoppade upp en bra bit upp hela tiden. elvis lag o sov, han var trott minsann . han hade det bra i pappas famn. men jag var inte cool lugn jag bad tilll gud att fa overleva sa hemskt va det...det ar ett under att jag sitter har alltsa sa kanner jag. det har regnat hela dagen. o vi skulle snorkla o det regnade o det var kallt brrrr, na sager jag bara. aldrig mer o inte nog med det, vi skulle ata lunch vid koh rok o dar regnade det mera o mera o man blev blotare o blotare tank som en svensk kall sommar o sitta vid en liten eka med bara bikini, roligt..naaa....kallt o inte roligt. o nu regnare fortfarande..den sista veckan har pa koh lanta har det bara regnat o regnat....
en timme sol igar bara mmmmm...ja fast vi har ju haft det bra anda saklart, fatt massage, njutigt av att titta pa snackor, o igar at vi farsk fisk o tank bakad potatis mums, o tigerrakorde smakade jamiiiiii
o vi blev allt trottare o gick hem o sag pa konstiga copy filmer somi nte ens finns i sverige sakert sa daligt gjorde jam en vi har det bra anda ...ahahaahahahha


shock dde kaa

skal pa thai nu sitter vi o dricker en ol o en mai tai i en san dara glasburk som barcardi brezzer i en internet cafe...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Usch då...nu får ni hålla er i skinnet. Orkar inte vara mer orolig för er ;o) Inga mer båtturer! Synd att det regnar sista dagarna, för er. Men det kanske blir bättre, hoppas det.

Puss & Kram

2011-03-26 @ 16:38:04
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: pelle

Måste kännas skönt att slappna av efter en sådan strapatsrik dag med en mai tai. Låter som ni har en jätte skön resa. Hoppas ni trivdes i Bangkock, kanske lite jobbigt för barnden, men en häftig stad! ha nu så mysigt på resten av er resa.

kraam

pelle

2011-03-26 @ 18:34:52

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0