Hej hopp!!!

usch fu på mig jag vet..jag har inte bloggat på evigheter usch men ja som alla andra där ute har en modern mobil o går in på fejjan ja fy skäms för jag vill ju blogga...jag vill berätta om min vardag om allt möjligt runtomkring oss...
denna vecka har varit lite mycket för mig/oss...
jobbade i måndags sent gick till mamma o sov, elvis lämnades på dagis, sen har jag cyklat varje morgon när jag har börjat sju. lämnat elvis 6:30 sen cykla gärnet till jobbet o ja, det är en friiiiiiiiiihet....
det är så skönt att cykla.
det tar min ca 40 minuter får se om jag lyckas komma tidigare för var dag som går hihih..
jag har börjat vara mer hälsosam av mig..äta rätt, motion. ja aallmänt..
o nu i helgen har jag jobbat. i den lilla tid över så umgås jag med min elvis o gubbe hhiihhi=)=)=)

någon som vill hänka på en mer hälsosamt 2011, tips, råd vi kan ge varandra eller allmänt puschning att ge varandra????
det vore roligt!!!!


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0