Min vecka

jaha så var det en ny vecka igen, dagarna går fort och man hinner inte riktigt att njuta av sommar dagarna

Måndag: jobbar

Tisdag: ska på narkos bedöming med Elvis på KS han ska göra en magnetröntgen under narkos nästa vecka pga av läkarna vill kolla upp om vad som händer i elvis ögon. de har egentligen ingen uppfattning om hur hans ögon ser ut inuti..lite läskigt. han har ju varit på narkos förut men detta är ju nytt för mig. usch....
Onsadg: ev jobb

torsdag: en jobb

Fredag: gå ut med tjejerna, lite egen tid jipppeiiii

Lördag: jobba

Söndag: jobba

yes yes nya tag då...
var ska jag hinna andas??? o njuta av mina dagar?? vill bara komma bort, vill ha sem. det sker i sept jipeiii o jag hoppas att vi hittar en resa. för vi kollar runt vad som kan finnas. ett intressant mål är kroatien någon som har erfarenhet av kroatien????

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0