Vi lekte med....



Vi åkte buss till kusinerna, härligt att de bor bara 20 minuter med en buss härifrån=), fast den äldsta wille han hade ishockey, oliver satt o spelade data o millis o elvis lekte lite till o från, Annars gick Elvis mest för sig själv o lekte med sina favvo bilar som finns hos kusinerna=) Det är så tur att millis o elvis har lika stl på kläder fö nu slipper vi köpa sommarkläder som vi ska ha till thailand o jag fick även lite kläder av malena=)



Det blev faktiskt lite mys o lek med elvis farmor o farfar efter besök hos kusse...
på vägen sa elvis min farmor o min farfar, ja det är bara dina sa jag;)
det var mysigt o spontant. tur att även sväris bor så nära som nästan 20 minuters promenad avstånd från oss=)=)



O jag fick leka med min favvo tjej, elvis faster. min "lilla kurator" o vän o svägerska, Elvis faster. Vilken tur att jag har henne=)=)=)=)=)=)=)=)
puss på dig!!!!!!

tyvärr är de gamla kort, har inga nya=(

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0