Året 2010 del 1



Denna bild är så söt början av år -10



Bio med söta oliver, elvis kusin



Vänner, som man håller av efter så lång tid, tänk jag o anna har känt varandra sen högstadiet o mickis i slutet av gymnasiet o båda ska nu bli mammor!=)=)



Elvis myser med liona så fina! fast det ser lite obekvämt ut för henne=)



En sista minuten resa till tyskland jag, elvis o mamma o min bror. mysigt!



Där träffade vi min morfar, min mrobror o min yngsta kusin hannah



Lite vän kram är alltid mysigt att få. kära vän veronica.



Jag minns så väl att Elisa var här, saknar henne! Min brors storasyter.



Min kära momo fyllde 75 år- 10 så fin, tack för att du finns i mitt liv!



Jag o sambo D var o såg på john fogerty vi är stora fan=)

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0