2010 del 2



Vi har åkt in och ut några gånger det året då Elvis fick svårt att andas, det visade sig att han har förskylningsastma, det har varit mycket med det just nu.




Jag kommer aldrig glömma vår resa, min o elvis resa till grekland. vi skulle på bröllop och hälsa på gamla vänner, släktningar o prata grekiska det var rena rama grekiskan det;)




bröllops paret, grekisk/tyskt bröllop. det vr så kul, det var härliga dagar.



sen blev det grekland igen i 16 dagar nu med sambo D med, det var väldigt mysigt o så åkte vi på nya platser o sen hälsade vi på nafplion igen. det var hur kul som helst.



min kära mors födelsedag, så fin=) tack för att du finns i mitt liv=)



Jag har fått kontakt med en ny vän, vi var vänner då också men nu umgås vi mer o mer, så söt liten familj, o barnen=) våra barn har tarmproblem så det är skönt att prata o umgås med någon som förstår en mer på det planet. =)



Vi firade vår 10 års jubilium, stavas det så? haaha, hur fin dag som helst!

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0