nyss hemkomna..

ja ni vi har nyss kommit hem från akuten suttit där i 8 hela timmar. jaha va har vi för kille här då? ja ok ingen feber, nä kräks? ja här får ni vätskedrivande varsågod o sätt er där borta, jaha??? o de va typ ingen som kollade upp om han drack den eller inte o efter 5-6 timmar jo då får vi träffa läkare...här får ni glass, elvis måste dricka. jo tack jag vet det. vi försöker med att spruta man måste vara bestämd. jo tack. han fick allt behållet tack o lov så nu är vi hemma igen. o min mor o jag hade så roligt på akut mottagningen så kul har jag inte haft det på akuten, vi skrattade åt folk som var där som var liiite roliga. en gav pengar till en annan som han har lärt känna där o de åker till mcdonken o handlar till hans son, ja plus några till som bettede sig lustigt.

men jag är glad att jag åkte in för man vet aldrig, bättre att åka in för mycket än för lite.
o elvis ha si o så med tyckte de, ev dropp men de va ju bra att det gick utan nu då.

Mina vänner
Postat av: Ingmarie

Det verkar ju nästan som roliga timmen...Hoppas att Elvis tyckte detsamma bara,men att få glass brukar sällan vara helt fel!

Annars brukar ju akuten vara just ett sådant ställe som man sällan skrattar på.



Stora kramen till dig o din underbare Elvis från Västanbäck, Österlen

2011-01-24 @ 18:55:29
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0