Lite gladare;)

min svärmor ringde mig o sa att malin på facebook hade kommenterat min status ang om flagyl, elvis medecin som inte fanns på apoteket, doktorn hade inte gjort ett recept ännu. men malin som har en son som har samma tarmsjukdom som Elvis hade en oöpnnad flagyl o annvänder den inte, eller ska. då sa svärmor att hon kunde hämta upp den för de bor nästan grannar...men hur underbart är inte det liksom??

wips så har elvis medecin nu, jätte skönt. flagyl är antibiotika för tarmen. jag är gladare nu för att jag har så fina vänner som tän
ker på oss o delar med sig, toppen!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Så skönt att du är lite gladare. Hoppas att Elvis mår lite bättre nu också. Och du har en stor plats i mitt hjärta, men det tror jag att du vet. Puss & Kram

2011-01-27 @ 16:51:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0