hm...

alltså folk kan ibland lägga i sig saker som de inte har med att göra o det gör mig liiite upprörd,o irriterad ja men alltså måste alla veta allt eller, är det skvaller som finns? man kan undra saker o prata om en bakom ryggen o typ ana saker o ting som inte ens stämmer?
eller kan undra vad som egentligen pågår??
men så är livet det är skvaller överallt, jag blir irriterad på sådana folk men man kan nog inte göra något åt det, men man kan ju faktiskt ta lite hänsyn.
riktiga vänner undrar hur man mår, de hör av sig, frågar om de vill hjälpa till med något eller bara finnas till hands sådana vänner ska man vara rädda om.

o varför ens kommentera o ge tråkiga o negativitet när man är själv glad över vissa saker? varför inte ge lite pusch o ge lite tillbaka offra lite för sig själv o göra en annan människa glad? jag offrar så mycket för andra hela tiden om jag tex inte är glad över en sak eller typ inte tycker en viss ide är bra för en viss person men då kan man tänka lite vad man ska säga o strunta i att bara tänka på sig själv någon gång o ge lite positivitet tillbaka, för att göra en annan glad?? kan man inte det eller??? förstår ni vad jag menar eller??

ja men som jag skrivit förut det är bara mina tankar bara mina, o om någon inte håller med så bjuder jag på det, för jag ville rensa lite..../

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0