Gott nytt ÅR!!!!!

Ett gott nytt år på er alla önskar vi, hoppas ni hade det roligt, trevligt, mysigt, o bra tankar över hur ert 2011 kan se ut o vill att det ska se ut. mitt 2011 ja det hade jag inte en tanke på när vi stod och tittade på raketerna faktiskt.
 Utan det blev lek i snön o det öste ju med snö.
men jag önksar att mitt nya år blir bra, mycket kärlek, lycka, mycket skratt, uppskatta mitt liv som jag lever ännu mer och njuta för var dag som går. jag hade tycär inget löfte men det brukar ju spillas bort ändå hihihi









Elvis väntar otåligt på raketerna....



Elvis fina faster, o min fina vän...


Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Gott nytt år vännen!

Många kramar från oss i USA!

2011-01-02 @ 08:25:24
Postat av: Svärmor mitt i natten

Vilken trevlig nyårsafton vi hade. Och vad duktiga alla barnen var.

Kram

2011-01-03 @ 01:33:29

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0