Familje träff...

Vi har som tradition att ha lite fika innan vi åker utomlands;) vi var inte många i år, men mysigt hade vi ändå.



jag tar kort på mig själv ville se hur jag såg ut hahahaha;) Elvis farmor tittar in=)



Elvis fick en båt av sin pappa, O Elvis ville att farmor skulle öppna paketet.



Anna och sin sambo kom ända från tungelsta hit för att träffa oss, shit va länge sen vi sågs sist typ ett år sedan. aja baja inte så länge igen.;) Elvis blev faccinerad av annas mage, liten bebis där inne i magen;)



Min fina mormor och Roffe=)



Min fina prins elvis



Elvis morbror kom förbi, även elvis motte ette, Min brors tjej. Åh va det myste. Elvis pussades o kramades. det var så länge sen vi sågs.
tack för idag nu ska jag sova, upp tidigt imorn för att jobba.

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0